خط مشی اخلاقی و حرفهای گروه اتوماسیون صنعتی استنسون
خط مشی اخلاقی و حرفهای گروه اتوماسیون صنعتی استنسون
خط مشی اخلاقی و حرفهای گروه اتوماسیون صنعتی استنسون در قبال مشتریان و مصرفکنندگان:
مشتری و مصرف کننده، مهمترین صاحب حق در کسب وکار ما است. هدف همه همکاران، تأمین رضایت و حقوق مشتریان است. با پایبندی به مسئولیتهای اخلاقی سازمان، نسبت به رعایت همه حقوق مادی و معنوی آنان در همه شئون حرفهای، هم سوگند میشویم.
- احترام اصیل و حفظ کرامت انسانی مشتری، در هر شرایطی سرلوحه مرام اخلاقی ما است.
- اطلاعرسانی شفاف، به موقع، دقیق و کامل و ارائه مشاورهی مؤثر و آموزش لازم، پاسخ ما به حق اطلاعیابی مشتریان و مصرفکنندگان است.
- سرعت، دقت، سهولت و کیفیت در ارائهی خدمات و تحویل کالا، وجهه همت گروه اتوماسیون صنعتی استنسون است.
- حفظ حریم شخصی و اسرار مشتری و رازداری، خط مشی حرفهای ما است.
- انتقاد، حق مشتری و مصرف کننده است. پاسخگویی، نقدپذیری و جبران خسارت ناشی از عملکرد سازمان، مرام ما است.
- رعایت انصاف در عقد قرارداد و دوری از هرگونه داد و ستد ناروا را شرط کسب و کار اخلاقی میدانیم.
- پایبندی به تعهدات، به ویژه در قیمت، تحویل به موقع و بی عیب و نقص کالا و خدمات، خصلت سازمانی ما است.
- دیدگاه مشتری و مصرفکننده را ارج مینهیم و با تنوع در کالا و ارائه خدمات و با انعطافپذیری و استقبال از نیاز و سلیقه آنان، بر حق انتخاب مشتریان تاکید میکنیم.
- ارائهی خدمات پیش از فروش تا پس از فروش، همراه با رعایت استانداردهای کیفیت را فراتر از وظیفه حرفهای، تعهد اخلاقی نیز میدانیم.
- مواجهه صادقانه، عادلانه، صریح و اجتناب از هرگونه فریب، مرام گروه اتوماسیون صنعتی استنسون است.