" شرایط عدم گارانتی کالا "

24ماه گارانتی

10سال خدمات
تاریخ بروز رسانی:1402/09/30

-وارد آمدن آسیب های عمدی و یا غیر عمدی توسط برخورد اشیاء با دستگاه،سقوط،برخورد کردن قطعه کار و ... شامل گارانتی نمی باشد.
-نصب درایو در محل های آلوده(درجه آلودگی: PD2)یا با رطوبت بالای (RH95%)که باعث اکسید شدن و از بین رفتن محافظ بردها شود شامل گارانتی نمی باشد.
-مخدوش شدن هولوگرام گارانتی یا سریال محصول از روی دستگاه و عدم ثبت بارکد در سامانه شامل گارانتی نمی باشد.
-نگهداری در شرایط غیر طبیعی دما(10C>T>40C) شامل گارانتی نمی باشد.
-عوامل بیرونی مانند آتش سوزی،سیل،خاک،طوفان،صاعقه و زلزله شامل گارانتی نمی باشد.
-باز کردن،دستکاری سخت افزاری و تعمیر توسط اشخاص به غیر از نمایندگان خدمات پس از فروش استنسون شامل گارانتی نمی باشد.
-خرابی ناشی از تغییر شکل،استفاده از ولتاژ و جریان نامناسب،ورود مایعات به داخل دستگاه،شوک الکتریکی،شامل گارانتی نمی باشد.
-خرابی ترمینال که به دلیل عدم استفاده صحیح و با اتصال نامتعارف دچار خرابی شده باشد شامل گارانتی نمی باشد.
-خرابی IGBT شامل گارنتی نمی باشد.
-در شهرستان هایی که مراکز خدمات پس از فروش استنسون مستقر هستند،مشتری موظف است از طریق مراکز خدماتی شهر خود نسبت به اصلاح محصول معیوب اقدام کند.

تغییرات شرایط گارانتی

شرایط گارانتی با توجه به شرایط و ضوابط شرکت استنسون ارائه می شود و ممکن است تغییر نماید.آخرین تغییرات در قسمت شرایط گارانتی کالا قابل مشاهده می باشد.

شرط اصالت گارانتی

خرید از نمایندگی های مجاز شرکت که نام آن ها در سایت شرکت تایید شده باشد.

STANSON SERVICES

شما می توانید بصورت مستقیم با واحد خدمات پس از فروش استنسون در ارتباط باشید:
شماره تماس: 09104143284

STANSON SERVICES